Bebetonunannesi16 bisenakillisinzaten Allah korusun ama uyız olabilir bebeğim şuan uyız annemlerde böyle olmuştu kardeşlerimin elleri böyleydi
derenay Bizdede olmustu sadece elinde dr fenistil jel verdi iki gün sonra gecti bir dahada olmadı ben elini bizim kullandığımız sabunla yıkamıştım genelde zeytinyağlı sabun kıllanıyodum ondan oldu galiba
bisenakillisinzaten derenay bende çamaşır deterjanını değiştirdim ama sanmıyorum ondan olduğunu. Tahin veriyordum bi kaç haftadır bir de ceviz yiyor. Onlar yapmıştır belki diye vermiyorum ama daha geçmedi
Bebetonunannesi16 bisenakillisinzaten benimkinünde başlarda yoktu sonradan oldu ilk izler gördüm sonra kaşındo sağlık ocağı bakıyo bi götür istersen alerjiysede söylerler
TuBeSe bisenakillisinzaten yakın zamanda bi Ağrı kesici ateş düşürücü kullandınız mı benim kızımda böyle olmuştu minoset şurup sonrası