deleted20517 kayraninannesiiii ben ilk corbalarina kattım şuan 9 aylık butu eline verip kendisi yiyor
Alpsmomm kayraninannesiiii ben tavuk köftesi yapıyorum 6.aydan beri tavuğu normal pişirince sevmiyor o dokusunu blendrdan çekip köfte yapıyorum küçük küçük koparıp veriyorum çok güzel oluyor