Sedakbyk Deniz06 A101den 5 metrekare halı aldım yıkattım cocuk odasında kullanıyorum cok memnunum bısey dokuldugunde ıslak mendılle sılıyorum cıkıyor.
starwomen Deniz06 şu anda nasıl bilmiyorum 3 sene önce A101’de çalışmıştım sürekli iade halıyı geliyordu illallah ediyordum. Ürün gelince satışa koymak bile istemiyordum
poncikci Deniz06 bir benzerini almıştım. 6mtrekare olanından, sevmedim kalitesiz duruyor, zaten kaliteli olduğu da söylenemez halı değilde kilimden hallice gibi
tospikannesiiii Deniz06 yok canım görmemiştim de merak ettim teşekkür ederim 😂 benim gibi görmeyenler koşar şimdi markete 😂