pasaklisinkukuli [silindi] ben tulum seviyorum tek parca fermuarlı miss gibi oluyor düğmelileri sevmiyorum
Duygu29 [silindi] bence aylara takılma; en son boyu kaç çıktı. Mesela oğlum 62 cm çıkmıştı ben 72 cmlere bakıyorum öyle düşün
Atailknur [silindi] al canım kalıptan kalıba değişiyor en olmadı kolunu paçasını katlarsın kısa bir süre
Duygu29 [silindi] kesinlikle alt üst takım; herkes tulum al rahat olur demişti. Sinir oldum tulumlara sadece ben değil eşimde çıtçıtlarını denk getiremiyor, sinir oluyor. Çok beğendiğin tulumlar olursa al ama ben uzun br süre tulum görmek istemiyorum😁
pasaklisinkukuli [silindi] büyük alıyorum 4 aylıkken altı aylık falan alıyom üç dört ay giyiyo ebebek fermuarlı tulumlarını seviyorum
[silindi] Duygu29 3. Ayın başında 60 çıkmıştı haftaya kontrolu var 62-63 olmuştur heralde o zaman bende 70 leke bakayim