Aysegul09 merhaba canım aynı yollardan bende geçtim hatta emzirmeyi bırakmak üzereydim çok şükür şuan bir sorunumuz yok benim dönüm noktam annemdi emzirdigim bir sırada yanıma gelip emiyor işte yutma sesi geliyor demişti ondan sonra bana bir cesaret geldi kendimi toparladım sakinlestim ve gerçekte olan suydu sorun bendim kafamda emmedigini o kadar benimsemiştim ki emzirirken yaptığım stres vs hepsi bebeği etkiliyor o yüzden en başta sakin olman gerekiyor ve emziricem diyerek başlaman lazım canım sürekli bebegi zorlamadan kendinide yıpratmadan dene emin ol basaricaksin