Çocukla üni sınavına çalışmak çok zor oluyor eşim mimari program üzerinde çalışıyor şu an güzel de kazanıyor ve kendisi lise mezunu bende lise mezunuyum. Eşim okucaksın ama diplomalı olucaksın diye yine asgari alıcaksın ben sana program öğretiyim öyle çalışırsın diyor. Grafiker olarak bende bir kaç eğitime katıldım programların sertifikasını alabilmek için programı da öğrenmeye çalışıyorum. Bana böylesi mantıklı geldi hem rahat iş. Sınava yine gireceğim ama hırs yapmıyorum yapamazsam yapamam diye. Önce bir meslek edinmeye çalışıyorum bu yüzden programı öğrenmeye ağırlık verdim sınava çalışmıyorum arada bir test çözüyorum sadece sizce doğru mu yapıyorum?