Merhaba kızlar 31 aylık kızım depremler olduğunda benimle yatmaya başladı deprem bölgesinden ailemin yanına falan gittik orada falan hep benimle uyudu şimdi asla beşiğinde yatıramıyoruz bağıra bağıra katıla katıla ağlıyor bina dan utanıyoruz artık mecbur yerimize alıyoruz ben korkuyom beşikte yatmıcam diyo konuşabilen anlaşabilen bi çocuk ama bu konuda asla bizi duymuyor beşiğimde değil sizinle uyuyacam diyor ne çikolata ne park hiç birrşeyle ikna edemiyoruz Allah rızası için bir yolu yok mu bunun