Kesinlikle beslenmeyle alakalı. Çok emzirin diyorlar ama emzirmekte çare olmuyor bazen. 13 yüksek bi değer ama devlet hastanesiyse 17yle falan yatış oluyor. Bizim değer 13tü 2 gün sonra 18e çıktı yatış verdi başta yatırmak istemedim çok üzüldüm ağladım ama 1,5 günde 8e düştü çıkardılar. Sonra geri yükseldi demek sütüm yetmiyor diyip mama verdim iyi ki vermişim açlıktan yükseliypr çünkü ki orda da senden sütünü istiyorlar sağıp götürüyorsun ona ek olarak mama da veriyorlar