Ben napıcam bilmiyorum bebeğim 24 günlük uyanıyor 10′dk emiyor uyuya kalıyor uyandırayım emzirim diyorum yok ağlamaktan memeyi tutmuyor uyuya kalıyor zaten sakinleştirirken anam ağlıyor. Ben napıcam meme ile kavga içindeyiz 5 gündür solunumdan yenidoğan servisinde kaldı biberon emzik verilmş . Göğüslerimde iri zaten tutturması cok zor napim ben olan sütümde stresten geri kacacak yani anlamıyorum 10 dk da doyuyormu ? Uzun uyumuyor ki en fazla 1.5 saat içinde uyuyor bide sütüm tanzikli geliyor onun savaşıda var