Ayseasel1029 8,5 aylığız ama yazayım. Diş zamanı çok iştahsız oluyor ama genelde de çok çok iştahlı bir bebiş değil. Kahvaltıda yumurta yapıyorum bazen pancake şeklinde bazen omlet bazen haşlama yumurtayı normal şekilde çok yemediği için şekersiz bebe bisküvisini ıslatıp mama şeklinde verdiğim de oluyor. İlk uykusundan sonra meyve ya da meyveli yoğurt veriyorum. İkinci uykusunun saatine göre bizimle akşam yemeği yiyor. Bize ne yapmışsak O gün ona tuzsuzunu yapıyorum. Bazen ona özel yaptığım da oluyor sebzeli etli yemekler yapıyorum et koyamazsam et suyuyla yapıyorum. Yine uyku durumuna göre bi ara öğün daha yapıyorum. Biraz geç yatan bir bebek olduğu için. Yoğurt ya da kaşık maması yapıyorum ara öğünün birinde de. Aralarda da emiyor. Çok şey veriyormuşum gibi dursa da meyveli olan ara öğünü hariç hiçbirini doğru düzgün bitirmediği için sunuyorum ona ne kadar yese kar diyerek. Bazı günler çok çok az yiyor özellikle diş geldiği zamanlar zorlamıyorum. Bazen eline hurma vs veririm hem dişlerini kaşısın hem biraz bir şeyler yemiş olsun diye. Bu ara meyve süzgecinde meyveli yoğurt donduruyorum soğuk soğuk dişlerine çok iyi geliyor.