Kızlar 33 gün önce normal doğum yaptım doğumdan yaklaşık 2 hafta sonra kötü kokulu bir akıntı gelmeye başladı doktora gittim gynolomex ve biokadin diye iki tane fitil verdi fitilleri bıraktıktan sonra yenileniyor akıntı bu arada adet oldum doğumdan bir ay sonra koku yine gitmedi kendimden tiksindim kaşıntı falan yok sadece pis kokan bir akıntı zaten doktor enfeksiyonun yok dedi nedir bu başına gelen var mı