deletedmom4842 [bilinmeyen] Canım bende araştırdım bu böyle gitmeyecek bazıları böyle devam eder diyor bazıları geçici bir durum diyor bana da geçici gibi görünüyor 4 ay 19 günlük 4. ayın başından beri uykuda sorun yaşıyoruz ama sanırım bu iki gündür biraz daha düzene girdi umarım 5. ayda tamamen düzene girer yine elbette sorunlar olur ama bu kadar olmaz.
Anneoluncaanladim deletedmom4842 düzeldi ki sizin uyku gerilemeniz? Biz yeni 4 aylık olduk, düzeni değişince bir aratayım dedim bakalim anneler neler yapmış
shdemir [bilinmeyen] Canım bizde de aynı sorun oldu her gece deliksiz uyuyan oglum 4.ayinda resmen baska bi bebek oldu ama suan 5 bucuk ayligiz son 15 20 gündür eski düzenine döndü bence sizinkilerde düzelicek😊
deletedmom4842 [bilinmeyen] Ben gündüzleri yağımda sallıyorum geceleri yanımda yatıyor ayakta sallamıyorum meme veriyorum sürekli biraz daha sabret bakalım düzelecek inşallah
Derya28 [bilinmeyen] 4 ay 17 günlüğüz iki gündür deliksiz 3,5 saat falan uyumaya başladı ama 15 gün mahvetti bizi bakalım bundan sonrası nasıl olucak
Esinkrglle [bilinmeyen] benim kızım da 4 ay 3 günlük aynı şekilde iki gündür gece 3,5 4 te uyanıyo ve tekrar uyumamak için direniyo 😓 ben de okudum kalıcı olabileceğini korktum açıkçası umarım öyle bir şey olmaz 😒
DenizKizi [bilinmeyen] valla biz 3 ay 6 gunluguz hic bi zaman uyku düzeni görmediğim icin 4. Ayda daha nereye gerileyecek bilmem ama sasirmam çünkü uyku yok zaten. Gece uyaniyo emiyo ayağında sallıyorum oyle uyuyo gece en az 2 kere. Oglum 6 ay oyleydi kizimda oyle simdi yadırgamıyorum. Gececek zamani var bekliyorum
deletedmom4842 Anneoluncaanladim Evet 6 aylık yavaş yavaş düzeliyor ama diş sorunu da var onunda etkisi oluyor
Dygikra18 Bizde 4 ay 11 günlük olduk gecen 2 hafta bana zulümdü resmen.. Su 2 3 gundur eskı duzenıne dondu tekrar bız birde büyük ıhtımal erken diş çıkartıyoruz sureklı diş etlerını kasıyor yabvrum ya..
Anneoluncaanladim Dygikra18 bizim de ayni 😑😑 dayanamadım kucağımda acıyla aglamasina, jel sürüyorum cok sizlaninca. Ne kadar zorlukla büyüyorlarmış..
Dygikra18 Jel den ziyade ozellıkşe ayva cekırdeginin dinlendirip jel halıne getirin oyle kullanın hem daha sağlıklı bu 😇🙏😇