Bi kere daha oldu mamasını yedirip hemen kucağıma almıyorum gazını çıkarmak için aldım çıkardı da ama hemen peşinden kustu ben geri koymaya kalmadan burnundan kusup sıçradı ağlamaya başladı 1 aylığız. Bu 2 defa oldu neden oluyor yaşayan anneler var mı? Ya da ciddi bi durum mu