pasaklisinkukuli Premium carede kaç kilo bebklere kaç numara kullanıyorsunuz benim kız yedi kilo 3numara dıkmaya başladı gibi geliyo
Jadewinder pasaklisinkukuli ben 8.5 kilo oğluma hala 3 numara kullanıyorum. 9 kiloya kadar kullanırım diye düşünüyorum.
nesli23 pasaklisinkukuli benim kızımda 4 aylık 7.5 kilo hala 3 kullanıyorum büyük bez çarpık bacak yapıyor diye söylüyorlar o yüzden büyüğe hemen geçmiyorum
pasaklisinkukuli Jadewinder bacakları lastik izi oluyor sizde de öyle mi kızımın bacakları kalın doktor basenli olacak demekki dedi 🤷♀️
Jadewinder pasaklisinkukuli benimkinin de bacakları kalın evet biraz sıkıyor gibi ama , diğerine geçsem sızdırma yapar diye düşünüyorum. Siz deneyin içinize sinmiyorsa. Benim doktorum henüz buna devam edin dedi gördüğünde.
-ikizlerim- pasaklisinkukuli büyük ihtimale evet 🤗 ben çok sıkmasi taraftari degilim bu sefer rahat hareket edemiyorlar bacaklarini iz yapıyor vs bence sizde küçük geldiğini düşünüyorsanız bir büyük beden deneyin ☺️
Jadewinder pasaklisinkukuli sz geçtiniz mi ? Sizden sonra dikkat ettim bacaklarını sıkıyor gibi geldi 3 numara bez ben de 4 numaraya geçtim. Sızdırma olmadı bacakları da rahat etti. 5 buçuk aylık , 8.5 kilo civarı
nesli23 pasaklisinkukuli oluyor hatta bazen bezin şekli de çıkıyor ama öneriler bu yönde çarpık bacak olmasından korkuyorum
Elflnykt Benim kızımında basenleri genişçe o kilolarda 4 numaraya geçmiştim galiba şu an 10 kilo uzun zamandır 5 numara kullanıyorum lastik izi içinse neredeyse doğduğundan beri iç lastiklerini koparıp o şekilde bağlıyorum
nazliicank pasaklisinkukuli 11 kılo 5 numara kullanıyorum. Bebegım sıkmaya baslayınca huzursuzlanıyor ben ordan anlıyorum. Ama bacakları tombiş çogu zaman lastik ızı oluyor zaten
Dimitrina_kovaceva pasaklisinkukuli 12 kilo bir beden büyük 6 no kullanıyorum. Ama büyük geliyor cidden yani gece sızdırmadıgı için büyük alıyorum. Sen 4 almalısın sanırım 🌸