Kızlar tomografi istedi doktor ilaçlı falan demedi yani ilaçsız büyük ihtimalle 6 saat emzirme dediler ama doktor 1-2 saat dedi nasıl yapayım. Bilgisi olan varmı. Birde ilk sütü sağacakmışım ne kadar sağmam lazım daha önce hiç sağmamıştım elimle yapsam olurmu