gunessahin Kızlar bebeğinizin dişleri ne zaman çıkmaya başladı? Benimki biraz daha erken başladı sanırım wee baby’den diş kaşıyıcısı aldım rahatlattı gibi daha az huzursuzlanıyor sizinkilerde durumlar nasıl? Bu tarz bir ürün denediniz mi o dönemlerde?
starwomen gunessahin 10.5 aylıkken çıktı. Wee babynin diş kaşıyıcılarını almıştım ama kızım onun yerine evdeki sert bulduğu her şeyle kaşıyor dişlerini 😂
filiztekirdag selamlar dediğiniz gibi o dönemlerde her şeyi ağızlarına almaya başladıkları için daha steril bir diş kaşıyıcı tarzı ürünler onları rahatlatıcaktır bizde we baby’nin ürününü kullandık gayet güzeldi