Seyyahyolcu bebeğim 17 aylık oldu hala emzriyorum ve alerji diyeti yapıyorum. Bebeğimde kilo ve boy olarak ayından önde gitti hep hala da öyle gidiyor. Diyet yapıyorum sutumun kalitesi düşük diye düşünmeyin bence. Annenin deposundan alıyor çocuk zaten.