Violeta22 Kızlar bebegim 6 ay 13 gunluk ek gıdaya tam 6 ayda geçtik ama çok zor yiyor puskurtuyor yediğini yemek istemiyor ne kahvaltı ne yoğurt vs hiç dışı çıkmadı Normal mi sizde durumlar nedir mama iciyor ama kayı gida istemiyor siz nasıl yapıyorsunuz
Niran Violeta22 kız benimdr 6ay 4 günlük ağlıyor sızlıyor zorlada vermek istemiyorum ama yemese alışsmsz sen önüne bir şey al yemiş gibi yap yada o sn yiyorsan onuda yedir örnek alıyor belki öyle işe yarar banada bugün srkadaşım söyledi bende deniyeceğim faydası olur belki 🧐
starwomen Violeta22 düzelir tabi :) bebekten bebeğe değişiyor mesela ben tadımlarda zorlanmamıştım ama sonrasında 3 hafta illallah ettim ek gıda yemiyor sadece emiyordu sonra birden düzeldi sürekli bir şeyler yapıyordum ama yemese de teklif ediyorum inatlaşmıyordum bir gün nasıl olsa yemeyecek diye çok az tarhana çorbası yaptım yedi üstüne bitti diye ağladı aceleyle bir daha yaptım daha da yemişti 😂 siz inatlaşmayın ama pes de etmeyin
starwomen Violeta22 ek gıdaya tam 6. Ayda başladıysanız bu ay tadımla geçer o da günde 1 kez. Mesela biz 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık 3 hafta tadım sürdü günde 1 öğün veriyordum. Sonrasında günde 2 kez vermeye başladım sonra 3 kademeli şekilde gitmenizi öneririm siz bu ay 1 öğün verin bence yani bizim doktorumuz bu şekilde ilerledi yanlış yönlendirmek istemem asla