Minik2102 amin isteyen ve hakeden herkese nasip etsin rabbim hayırlısıyla🙏 benim bir oğlum var. Cinsiyetini 13.haftada ki kontrolümüzde ultrasonda görür görmez kendim söyledim erkek diye, doktorda daha erken diye söylemek istemedi bilmiyorum dedi. bende ben biliyorum erkek dedim , güldü nereden anladın dedi, gördüm çünkü dedim nasıl anladığımı anlattım doğru erkek ama ben daha geç söylemeyi düşünüyordum dedi😊 öyle öğrenmiş oldum🥰 ben nub teorisinden anlıyorum ve buna göre yaptığım yorumlardan ve izlenimlerimden tahminlerim genelde doğru çıkıyor. Daha bir kere yanıldım, kesin kız dediğim bebeğin doktor erkek oldugunu söylemiş. Oda burdan bi arkadaş. Birde kesin erkek dediğim biri var ona da doktoru kız gibi demiş ama hala belli değil ondan da haber bekliyorum🌸