docanan 7 ay 17 günlükken aldık eğitim. Öncesinde sallanarak uyurdu. Haliyle gittiğim yerlerde de biri gelince de problem oluyordu. Onu geçtim gündüz uykuları 30-40 dk yı geçmiyordu en çok yoran da buydu. Sürekli sallanma isteği vardı. En son uyku eğitimine karar verdim ve yaptığım en iyi şeymiş gerçekten. Uykuları uzadı ve düzene girdi en önemlisi buydu benim için. Şu an 11 ay 9 günlük hastalıkta olsa saatlerde değişme oluyor ama hep kendi uyuyor, bazen yanında istediği oldu mesela dün gece beraber uyuduk ama buna hemen alışmıyor, bugün yine gündüz uykusuna tek yattı mesela