Fikkkooo değişiyor. Benim kıızmda işe yaradı. 2 aylıktı, sürekli meme verdim. Konuştum biberon yok. Hiç mama kalmamış bak meme var fln diye diye memeye geri döndü. Ama görümcemin kızı alerjik bir bebekti. 1-1,5 ay güzel emdi sonra alerjiden ötürü meme istemedi. Mama da almamaya başaldı ve hiçbir şekilde döndüremediler çocuğu. Ek gıdada da aynı şeyler yaşandı. Çocuk yemedi, istemedi…Ve hala az yiyen ihtaşsız bir çocuk. Eğer altında yatan alerjik bir durum veya fiziksel bir rahatsızlık yoksa sürekli emzirerek döner. İnternette emzirme kampı diye araştırın. O da çok iyi oluyor. Ben 1 gün yaptım çok işime yaradı.