Yaa benimde 5 aylık falan hamileyken makat girişinde 2 tane küçük et parçası gibi bişey çıktı halende var, benimde her büyük tuvalet sonrası aşırı kaşıntısı oluyor, kaşınmaya başladığında işkence gibi bişey oluyor bana, kimseyede söyleyemedim şimdiye kadar çekindim hep, nedir bu neden çıktı nasıl geçer hiç bilmiyorum, 23 gün oldu doğum yapalı daha dikişlerim de iyileşmedi tam üstünede bu psikolojikmen hiç iyi değilim