Cnmkzm
6 ay 19 günlüğz. Geceleri çok uyanmazdı ilk aydan beri o uyanmadan mamasını içirdim uyuttum ama şimdilerde karnı tok olsa bile uyanıyor. Sabah işe gidiyorum ve artık çok yorulmaya başladım. Gece uyumadan önce 180 cc mama içiyor yani bu en az 4-5 saat tutar onu ama niye uyanıyor anlamıyorum. Diş değil çünkü uyandığında huysuz yada ağlama değil ayaklarıyla oynuyor. Sonra sıkılıp uyumak istiyor bu defa gece piş piş piş başlıyoruz. Ne yapabilirim kızlar sizce niye uyanıyor nasıl çözebiliriz tecrübeli anneler 😑😑 alışkanlık edinmesinden korkuyorum gece açlık dışında uyanması olmazdı aslında