Sevvalparslan Uyurken artan öksürük, tıkanıklık genelde alerji belirtisi oluyor. Doktora götürün. Antibiyotik yazarsa başka bir doktorla da görüşün. Çünkü alerjik olmasa bile bu mevsim geçişlerinde viral hastalıklar daha çok oluyor ve antibiyotikler virüslere etki etmediği gibi vücuda gereksiz yük oluyor. Şu an için ise uyurken başını yükseltebilirsiniz(yatağın altına battaniye vs koyabilirsiniz(içine değil). Evi sık sık havalandırın. Oda sıcaklığını maximum 22-23 dolaylarında tutun. Bebeğinizi giyindirip birkaç saatte bir balkona bahçeye ne varsa hava aldırmaya çıkarın. Nebülizatörünüz var ise serum fizyolojik verin. Odanın nemini %50 dolaylarında tutun. Bunlar iyi geliyor. Bebeğinizi terletmeyin. Terlediğinde üzerini değiştirin. Emziriyorsanız sık sık emzirin🙏🏻😊