Dilovan kusura bakmayın kırdıysam. Üst üste çok karşıtlık postuna denk geldim de. Burnunu açık tutun sürekli, serum fizyolojik sıkıp açık kalmasını sağlayın. Bide anne sütü alıyosa siz bol bol sarımsak yiyin faydasını göreceksiniz ister suyla yutun ister havanda dövüp ekmekle yiyin ben öyle yapıyordum