Mll 5 ayı doldurduk . Sadece anne sütü ile besleniyor. Su vermiyoruz. Anne sütünün %95 i su zaten . Oradan suyu da besini de alıyor. Çişini de oradan aldığı su ile yapıyor.
Mama ile beslense de mamadaki su yetiyor. Dolayısı ile su vermeye gerek yok.
Ek gıda sonrası verilmesi lazım diye biliyorum.