Mercan007 Çıkar tabi, yetişkinken bile çıkar. Yıllarca yediğiniz bir gıda 1000. yiyişinizde defalarca kullandığınız ilaç son kullanışınızda bile alerji yapabilir. Annem 30 yaşlarından sonra polen alerjisiyle ben 25 yaşımda fıstık alerjisiyle kardeşim 15 yaşında arı alerjisiyle tanıştık😄 Ben senelerce fıstık yemiştim, kardeşimi defalarca arı sokmuştu. Polen zaten bahar geçişleri hep var. Garip değil🙂