Kızlar 2. Çocuğu istiyordum ama tüp bebek sonrası normal yolla olmaz diyorlardı az önce doktordan çıktım hamileyim 😄testte çıkmadı 29 gün geçti reglimden bilmek istersiniz diye düşündüm herkes benle üzülüp benle gülüyordu darısı isteyen tüm arkadaşlarımın başına ❤️❤️