Bebeğim 1 ay 13 günlük. Uyanıkken maksimum yarım saat ağlamadan geçiyor, sonra huysuzlaniyor. O arada kartlar, oyuncaklar gosteriyorum, tummy time yapmaya çalışıyorum. Kolik bir bebek ama yavaş yavaş çıldırarak ağlaması yerini normal ağlamaya bıraktı. YouTube’da bebekli vloglar izliyorum, bebekleri hiç ağlamıyor nasıl oluyor bu? Polina’nin bebeği Atlas’i bile ufacık mizdiklanma dışında ağlarken görmedim. Her gün bir yere gidiyorlar gezmeye. Nedir bu işin sırrı, kendimi iyice yetersiz hissetmeye başladım. Bu ara öğretmenim, yıllarca çocuk psikolojisi, ahlak gelişimi, dil edinimi gibi dersler aldık ama iş kendi bebeğim olunca her şeyi unutmuşum ve yanlış yapıyorum gibi geliyor. Bebişimin huysuzlugu ne zaman geçer acaba, bazen uykusunu tam alamadığı için mi diye düşünüyorum çünkü kucagimdan indirdiğim an uyanıyor. Maksimum yirmi dk uyuduğu oldu şimdiye kadar.