Asligcl45 argiviti kullanıyoruz bizde. 11 aylıkken başladık. 2 aydır düzenli kullanıyorum. Kahvaltıdan sonra 1 çay kaşığı kdar.
Gözle görülür bi iştah artışı var ama diş dönemine denk geldiğimiz için bu ara birşey yiyemiyor ilacı kötülersem yalan söylemiş olurum yanii