Gunes-123 merhaba geçmiş olsun ben her hafif öksürdüğünde yani hasta olduğunu anladığı da bir tatlı kaşığı tereyağı eritip alırım ocaktan içine bi tatlı kaşığı organik pekmez yarım limonun suyu çok az zencefil ve çok az karabiber kat yedir bebeğin küçükmüş ben 7,5 aylıkken yapmıştım antibiyotik kullanmaktan daha iyidir diye düşünüyorum bi sabah bi akşam yaptım gecesi baya hafifledi çünkü çok öksürüyodu bide balgamlıydı yani düşün daha zor ikinci günde bi defa yaptım yedirdim azaldı ama geçmedi üçüncü günde yaptım yedirdim ve bitti öksürük