Arkadaşlar merhaba el ayak ağız hastalığı ateşten sonra oluyor genelde diye biliyorum ama ne kadar sonra olur bilmiyorum. Kızım 2 3 hafta önce baya ateslenmisti bi iki gün sürmüştü öyle şimdi de vucudunda ayaklarında ellerinde filan küçük kabarcıklar çıktı ondan midir acaba ?