kızlar selam kızım 2 gün önce 18 ay aşısı oldu 2 koldan dün bisikletten kolunun üzerine düştü başta bişey yoktu sonra omzu kızardı ve şişti hemşire şişebilir kolonyalı pamuk koy demişti dün koydum ama henüz geçmedi bar mı yaşayam normal mi zamanlamı iner kolu