2 ay annemlerde kaldık orda gece uykusu çok iyiydi. Eve geldik park yatağında kaç kez uyandığını sayamiyorum artık. Yanımıza alınca da o kadar sık uyanmiyor. Gerçekten park yatakla ilgisi olduğunu düşünüyorum ben artık. bununla ilgili bir post da görmüştüm ama tam hatirlayamiyorum 14 aylik bebeğim , benzer durumda olan var mi ne yapılabilir