Bebeğim 7 aylık ben tutmamayı seçtim bir ara meme reddi yaşadım azalıp almamasından endişe duydum, ek gıdayı da az alıyor, bir de onunla oynayacak ve vakit geçirecek enerjiyi bulamam diye de. Yapılan araştırmalara göre oruç sütteki vitaminleri kaybına neden oluyormuş. Ama bebeğim 1 yaş üstü olsaydı tutardım diye düşünüyorum