Kuzeymomss Mutfak dolaplarını ne ile siliyorsunuz? Bir yerde bulaşık tableti ile çok güzel yağ ve leke çıkardığını gördüm. Bugün kısmetse temizlemeyi düşünüyorum, sizin ekstra yaptığınız birşey var mı?
AnnaKarenina_ Kuzeymomss ben yağ çözücü sıkıyorum 10 dkya yakın bekletiyorum sonra ıslak bezle siliyorum tek bir yağ lekesi kalmıyor akıyo aşağıya doğru
Kuzeymomss Tosbiktosbikk kolay çıkıyor mu acaba? Ne zamandır doğru düzgün silememiştim, artık güzelce silip her yemekten sonra üzerinde bir bezle geçmek istiyorum batmaması için
Kuzeymomss AnnaKarenina_ Bende yağ çözücü ile temizliyordum ama sanki tam temizleniyor gibi gelmiyor, bulaşık tableti ile deneyeceğim bakalım