Kızlar oruç tutmak istiyorum bebeğim 5 ay 5 günlük eğer aç oldugunu hissedersem mama weririm diye düşünüyorum 4 ay üstü kaşık mamaları war sanırım sizce dewam sütü mü yoksa kaşık maması mı vereyim zaten yemeğe aşırı düşkün biz yemek yerken falan sürekli istiyor yoğurt trobzon hurması gibi şeylerin tadımını yaptm yani eşim yaptırdı her ne kadar istemesem de