Bebeğim 8.5 aylik ama emerek uyuyor memeden uyusun istemiyorum ama çok ağlıyor. Herseyi yapıyorum sakinleşmesi için ama çok ağlıyor. Ağlayınca gelip eşim alıyor yatağından. nasıl dayanıyorsun ağlamasına yeter ağlatma artık falan diyor. Çok kötü hissediyorum ama ben çok yoruluyorum. Gece 1 kez kalkması gerekirken 4 5 defa ağlayarak uyanıyor meme istiyor vermeyince öyle bir ağlıyor ki ağlamak değil. Komşular rahatsız olmasın diye vermek durumunda kalıyorum. Gerçekten çok yıpratıyorum. Bu konuda deneyimi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi artık bitkin bir haldeyim.