Gizemkvnc Anneler hayırlı ramazanlar hepimize 🥰 parmak ucundan topuğa 12 cmi biraz geçiyo ayak ölçümüz. Vicco için 19 numara 12.4 cm 20 numara 12.8 cmmiş ben kaç numara almalıyım rahat etmesi açısından?
AnnaKarenina_ Gizemkvnc ben direk 20 numara aldım zaten büyük olsa bile ayağı hızlı büyücek arada pek bi fark yok 20 alın
AnnaKarenina_ Gizemkvnc yani 11 aylıkken aldık 16 aylık şuan tam oturuyo ayağına sıkmıyo bi kaç ay sonra hiç olmaz
AnnaKarenina_ Gizemkvnc birde kalıp çok önemli ilk ayakkabısı 20 no şuan tam oluyo başka bi ayakkabı aldım 20 no ama 2 parmak boşluğu var kalıplar geniş dar olabilir
Deletedmom_39 Gizemkvnc AnnaKarenina_ geçen böyle bi post açtım denemeden alma dediler 🤭 22 numaradan başlayan bebişler bile varmış
AnnaKarenina_ Gizemkvnc yok sorun olmaz zaten sadece bu sene giyer seneye yeni almak durumunda kalırsınız 🙂
Poyrazin_annesii Benım oglum 1 yalına girdi ilk ayakkabısını ozaman aldk ama ölçmedım hıc . 21 numara aldk biz
Gizemkvnc Poyrazin_annesii benim oğlum da şuan 1 yaşında vicconun mu almıştınız nasıl olmuştu ayağına
AnnaKarenina_ Deletedmom_39 doğrudur tabi ama hanımefendi ölçü almış bakmış o yüzden kesin konuştum yoksa bende denemeden almazdım 😅
Gizemkvnc Deletedmom_39 ya deneme şansım yokki burda vicconun ayakkabısını bulma şansım yok 🤷🏼♀️ internetten siparişle de iade işlemleri yeni sipariş bekleme vs hiç sevmiyorum
Kuzeymomss Gizemkvnc ilk adım ayakkabısı ayağa tam olması gerek, yani büyük almanızı önermem. Benim oğlumun ayağı da 11.5 falan 19 numara aldık bir tık önden büyük geldi ama çok az. Ben ilk mağazada denedim internetten o şekilde verdim