Derindeniz1 Kızım 10 gün önce İshal ve kusma yaşadı su kaybı olduğu içim bir gün hastane kaldık hasta olduğu için aşılarını erteledik ama ne kadar süre sonra aşı olabilir sizde yaşadınız mı böyle bir durum
azraklkn Derindeniz1 benim kizimda hastaydı sizinki gibi aşi olacagi gün hastaneye yattık biz tam 1 hafta hastanede yattik o yuzden asi ertelendi 1 hafta sonra ciktigimizda saglik ocagindan aradilar nie getirmediniz diye hastanede yattik falan diyince haftaya getir dedi yani hastaneden ciktiktan 1 hafta sonra goturdum