Oğlum 8 aylık doğduğu günden beri doğru düzgün uyku düzeni asla olmadı. Daha doğrusu hiç uykusu olmadı. Çok uykusu olmasına rağmen gözlerini kapatmamaya yemin etmiş asla uyumuyor hep böyleydi.Tabi hal böyle olunca uyutmak için her yolu deniyor insan. Kucakta,sallayarak, beşikte ,dağda, taşda, bayırda nasıl uyursa yani yeter ki uyusun. Uyku eğitimi versem bu durum düzelir mi? Yani sürecin nasıl işleyeceğinide bilmiyorum destekli zor uyuyan çocuğum desteksiz kendi isteğiyle uyur mu? Benim gibi olan anneler var mı? Uyku eğitimi verince düzeliyor mu 🥲