Sibelssmn Kızlar bebeğim 6 ay 4günlük hemşiremiz pekmez verebilirsin dedi acaba öneride bulunur musunuz bana😍
en_sevdiklerim2 Sibelssmn ben harnup pekmezi kullanıyorum en faydalısı o diye düşünüyorum (keçiboynuzu)
Damlanurrr Sibelssmn og naturalin keçi boynuzu özü ve üzüm pekmezine bakın derim ikisini de kullanıyorum bebeğim bir yasinda hiç bir sorun yaşamadım çok severek kullanıyoruz
Damlanurrr Sibelssmn hurma özü aldım ben tadı böyle biraz kötüydü acımsı gibi bilmiyorum belki benim aldığım yerden kaynaklı ama ben şuan keçi boynuzu özü dut pekmezi dut özü bunlari kullanıyorum
RuzgarMommys Şuan çok erken bence tatlı şeylere alışırsa diğer şeylerin tadını sevmez Pekmez değil zaten özünü kullansanız daha iyi olur keçiboynuzu özü gibi