birtutambilgi Hiçbir şekilde ağzını açmıyor açmak istemiyor nasıl başarılı olabilirim 6 ay 16 günlük su an ve destekli oturmayı da istemiyor yatarken oturmak istiyordu şimdi de yatmak ve yuvarlanmak istiyor tecrubeli annelerden yardım bekliyorum
Agg2408 birtutambilgi ben de 5 ay 21 günlükken başladım bişeyler tattırmaya o zamana kadar hiç birşeyin tadını bilmedi şuan 6ay 27 günlük kaşık görünce ağızını büzüyo asla kaşık kabul etmeyi açmıyo ağızını alışacaklarlar zamanla bende böyle parmağımla falan veriyorum (elimi yıkayıp tırnaklarım kısa linç yemeyeyim 😅)
Mminigimm birtutambilgi 8. aya kadar zaten sadece tadım yapılıyor istediği kadar veriliyor ben öyle yaptım şuan 10 aylık olacak normal öğün gibi yemeye yeni başladı
Birberenannesi birtutambilgi 6.ayda başladım ben ilk ay hiçbişey yemedi kızım da. Çok normal zamanla alışacaklar geç kalmadın.
Ebrushkaa birtutambilgi ek gıdaya düzeltilmiş 6 ay bitince başlanır.ilk etapta tadım agitlikanne sütüne verilir.ilk etapta agzina alıp puskurtmesi çıkarması yeterli tadını alsinyeter ve meyvelerle başlamayın sebze ile ilk önce meyve ile baslandiginda sebzeyi yemek istemiyorlar suan zorlamayın bebek tarhana çorbası var denediniz mi bebisler yiyolar genelde
birtutambilgi Agg2408 1 kaşık veriyorsam tükürüğü ile 3 kaşık oluyor yattığı yerden vermek istemiyorum oturmayı da kabul etmiyor nasıl çözülecek bu durum bilmiyorum sizin bebeğiniz oturuyor mu
ByzCn Agg2408 yaaa bende de aynı sorun 6 aylık kaşığa ağzını kapatmaya başladı. Bir kasik veriyorsam yarısi dışarda tam yutamiyor dilinin üstünde,ağzında bekletiyor ve ağzını kapatmıyor 🤭 normaldir demi alışır zamanla😊🥰
birtutambilgi Mminigimm ek gıda dediğim aslında tadım 1 ay olacak başlayalı çok başarılı değiliz ne yaptıysam olmuyor
ByzCn Mminigimm sizin bebeginizin de ek gıdaya ilk başlayınca yutması zor oldu mu, ağzında bekliyor yutamiyor,yarısı dışarı tabi istemiyor gibi bende zorlamamaya çalışıyorum ama alışır herhalde
birtutambilgi Ebrushkaa hepsini biliyorum öyle de yaptım önce yoğurtla başladım doktorumuz öyle söyledi bugün tarhanayi deneyeceğim inşallah sever
Agg2408 ByzCn ayy inşallah ama genel olarak bazılarında bu problem var sanırım zamanla alışırlar diye umuyorum 🙊
minikMarquez birtutambilgi sizinle aynı zamanda başladım sorun yaşamadım rahat diş dönemi kötü yemiyor içmiyor