Kızlar iyi günler başlıkta okuduğunuz gibi kızım nefesini tutuyor 3 4 saniye sonra tekrar alıyor önce heyecanlanınca yapıyor diyordum ama çok sık yapmaya başladı emerken veya uyurken öyle yapmıyor gözlemlediğim kadarıyla ama emin olamıyorum 3 4 saniye tutup birden alıyor daralmış gibi başına böyle bir durum gelen varmi doktora gitmeyi düşünüyorum artık birde şunu sorayım kafasını kaşıyor bunun sebebini bilen varmi arada bi elinin tersiyle başını okşuyor gibi hızlıca yapıyor 😅