Gulcannn Anneler ben bebelac kulaniyordum bebegime yaramadi durumumuzdan dolayida bebevitaya gectim uygun bide iyi diyenler oldu sizce nasil kulanan varmi varsada kilo aldirirmi
busrasahinn Ben 1 numarasını kullandım çokta memnundum canım ama 2 numarada içeriği değişiyo beğenmedim
Doruk12 AsilDorukAnnesi anladım canım. Keşke bebekler için olan her şey anne hassaslığında üretilse 😊 biz de endişe etmesek.