maysa-19 valla kendş kendine geçmiyor bu durum. Biraz çaba istiyor. Biz kaç tane okul değiştirdik bu yüzden kimisinin ha varlığı ha yokluğu. Bu yanlış bilmiyorsam 3. Değiştirişleri okulu. Dil terapisti gerçekten çok etkili bu konuda. Biz hocalara mı gitmedik, türbelere dua öı etmedik, sular mı içirmedik, neler neler yaptık. 7 dil yedirdik. Yedikatdeşkanı içirdi, dil bağına baktırdık hiçbiri olmadı. Çok iükür okul çok faydalı oldu. 12 yaşında hala devam ediyor raporları. Hem normal dersleri veriyorlar etkinlik yapıyorlar hem de dil dersi alıyor