Kumsal22 yani şimdi linç tayfa gelir ama kendi yorumumu yapayım 😂 bizim ilk adım arabamız var bebeğim şu an 11,5 aylık. 8,5 aylıktan beri destekli yürüyor yani ellerinden tutup bütün evi gezdiriyor kendini. Arabayı kullanmıyor ama araba hem hızlı gidiyor hemde ona güvenip kendini bırakmıyor korkuyor. Hala kullanamadık sanırım kullanmadan da yürüyecek. Yürüteçi 8 aylıktı kullanmaya başladım günde yarım saati geçmeyecek şekilde koyuyorum iyi oluyor yani bıraksan akşama kadar da durur içinde valla işlerimi yapıyorum en azından balkonda bi çamaşır asacak olsam ona koyup çıkıp asıyorum başka türlü durmuyor. Bir aydır yürüteçi kullanmayı bıraktık nerdeyse çünkü emeklemeye başladı kendi istediği yere gidebiliyor. İlk adım arabası bana gereksiz geldi yani hem hızlı gidiyor hem yüz üstü sürekli düşebiliyor