Kuzeymiram Karaca alma canım 1 senelik evliyim kullanıyorum kulbu yandı ve şimdi çıkan çaydanlıklarda kapak kısmında bişey var bastırman gerekiyo kapatmak için ve bazen yanlış yerden bastırınca içine giriyo elin yanıyo sakın onlardan alma çok kullanışsız 2 çaydanlığım var ikiside öyle kaç defa elimi yaktım bilmiyorum en iyisi kapak kısmı klasik olanlardan almak