Ayın 17snde adet olmam lazımdı fakat olmadım şu gibi afedersiniz akımtım var hamilelik ten şüphelendik test yaptım dün negatif çıktı bugünde peynir kesiği gibi akımtım var sanki adet oluyorum gibi akıntım geliyor nedir bu sizce hastaneye yarın gidicem