hanzadeeeee elbette zorlanıyorum ama düzen önemli ben uyku düzeni beslenme düzeni gibi şeylere dikkat ettiğim için uyku konusunda sorun yaşamıyorum çok şükür ama büyük kızım 2 yaş sendromunda olduğu için onun öfke nöbetleri ile uğraşıyorum daha çok kisaknclik vs ama şöyle ki 4/4 Luk herşeyi yapmam birşeyler hep eksik evin işini yapmam yani mesela dağılır dağılır en son gece toplarım